Mit nyerünk a HRO-val?

A cégvezető végső célja a minél magasabb profit elérése. Éppen ezért jogosan merül fel a kérdés, hogy végül is mit nyerhet a humán erőforrás optimalizálással. Hogyan járul hozzá a HRO módszer a magasabb profit eléréséhez?

A HRO módszer alkalmazásának eredményeként a cégvezető:

  • rendelkezésre álló irodai humán erőforrás a korábbiakhoz képest hatékonyabban végezheti munkáját, ami már önmagában nyereség;
  • naprakész, objektív adatokra támaszkodó, hiteles információkkal rendelkezik irodai humán erőforrásuk tevékenységéről, annak hatékonyságáról;
  • a minél magasabb profit elérése érdekében a nem kellően hatékony irodai humán erőforrása tevékenységét javítani, optimalizálni tudja;
  • kitűzött céljait nem plusz munkaerő bevonásával, létszámbővítéssel tudja elérni, hanem a rendelkezésre álló irodai humán erőforrás fel nem használt kapacitásainak kihasználásával, a lehető legköltséghatékonyabban tudja megvalósítani.

A HRO módszer alkalmazásának eredményeként cégvezetőként lehetősége nyílik:

  • racionalizálni, illetve optimalizálni a rendelkezésre álló irodai humán erőforrás tevékenységét;
  • feltárni a cég irodai humán erőforrásának ki nem használt kapacitásit, azokat termelőre fordítani, és növelni a cég hatékonyságát, termelékenységét;
  • fejleszteni  a rendelkezésre álló irodai humán erőforrás tevékenységének hatékonyságát és ezáltal a cég versenyképességét növelni;
  • versenyelőnyre szert tenni az eddig ki nem használt irodai humán erőforrás kapacitás optimalizálásával.